遲左一年先寫既blog: 2014年沖成/台灣及瑞士遊(半退休5週年記念)

遲左一年先寫既blog: 2014年沖成/台灣及瑞士遊(半退休5週年記念)
2014年瑞士遊最感滿意成功之作

"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5
本文寫於2015年6月9日,轉載於頭條 blog 
我從來都係懶人,blog文一停就將近一年!可以連半退休5週年的作品,在將近6週年先寫
我都為自己的惰性感到驚訝,邊有0甘懶既人架 :_)
 
2014年去左沖繩及瑞士旅遊,就當作是半退休5週年的記念
無mug好寫,就糊選幾張個人覺得係成功既拍攝相片,填補blog文的空位,又是懶得動先做得出幾作法
這是全個旅程中最滿意既照片!! 現在經常出現成為我的手錶照片背景!!
 

呢隻熊仔都經常出現成為我的手錶照片背景!!
 
另一收穫就係在鐘錶國度雪山之顛重新打造 www.dtwatches.com 的招牌!!!






這個不是我,我係拍照人,企係鏡頭後面! 自覺呢張人像照非常成功,所以出賣左朋友個樣!
沖繩之旅的記念品: 在沖繩食左隻巨大珍珠蚌,呢粒係隻殼既封門
我拎左回香港,又成為我的手錶照片的藝術背景!!
 
人生既野,容易滿足就是良方!!不拘束於物質就很簡單地得到快樂!
我在瑞士真係無mug用時間去行錶店,花最好時間就係看風景及行來行去呼吸清新空氣!!
錶.... 香港大把啦!
 
今天是2015年6月9日,很快就是我半退休6週年日子了!
本年度將會出遊德國及荷蘭12日,歐羅過去一年跌了不少,今次旅費比上一次平左30%左右!
問我過去一年發生過咩事?宏觀上大事梗係佔中事件........ 真係看到很多醜陋面孔及行徑,不勝唏噓!
微觀上,個人生活依然....只是花多了些時間整理錶網
同一時間,我又轉回去玩多一些老錶,而且亦找到不少精品!!
    
EXCELLENT Case and Dial Condition!! About 1954 OMEGA Seamaster Calendar 14K Solid Gold Bumper Automatic Watch. (Stock 2560)
About 37mm with crown. Sharp Original Dial in Very Good condition. Date at 6 o'clock position. No Box. No Paper. 
ALL PHOTO                        SEND ENQUIRY
 
Excellent Case and Dial Condition!! VINTAGE OMEGA SOLID 14K GOLD REF.#2895 MANUAL WINDING WATCH. (Stock 2508)
About 36mm with crown cal. 284 ref. 2895. Sharp Original Dial in very Good condition. No Paper. No Box
SOLD via MY FACEBOOK WATCH GROUP, MAR 2015
ALL PHOTO                        SEND ENQUIRY
 
德荷之旅完成之後,會花多些時間寫blog文介紹老錶!
不過,我都係講住先,因為我0甘懶,真係不敢承諾太多....不知下一篇blog最終是何年何日!!!????????????

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601