網上電貿好容易: 交收ROLEX 6694認識一位自製PANARAI錶帶的朋友


網上電貿好容易: 交收ROLEX 6694認識一位自製PANARAI錶帶的朋友
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
永遠經典: ROLEX 6694
左邊:1966年配原廠78350實芯錶帶
右邊:1969年配原廠7835捲片錶帶
這是左邊1966年配原廠78350實芯錶帶
已經FACEBOOK售出及交收
又一次証明我的網上策略成功
 
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


2012年9月18日買入兩隻ROLEX 6694,其中一隻在FACEBOOK出場後不久,於9月20日已售出交收!
買家已經是我的FB專頁FACEBOOK庫存錶待售 的會員,亦成為我的FB朋友,對我有一定信心
又一次証明我的網上策略成功,四頭馬車再一次幫助我與愛錶人快速配對
呢個網絡組合真是平靚正
最重要係不用付出近10%的ebay費用,甚至連yahoo hk的$4-拍賣費都慳番
 
今次更認識了一位很我特別的朋友
交收時見佢帶隻PANARAI,梗係叫佢脫錶出來俾我摸下啦
發現隻錶的皮帶是人手製後配的,很特別
我一直有留意PANARAI帶,因網上很多備用(非原廠)PANARAI皮帶出售,仲賣得很好價錢
以我觀察所知,那些皮帶成本頂多HKD100--150左右,但網上可賣得USD40-60不等
有時候在錶店買仲要去到USD100-!!! ====>利錢很深!!!
是故我一直想找供應商甚至自己製造黎賣
這回見他所用錶帶,就梗要市場調查,問佢幾錢啦
他回答說是自己造既,更引起我無限興趣,問下佢有關製作成本及物料尋找之事,獲益良多!!
 
先看看他提供的照片:





                                                                                                 照片由Johnny提供,特此鳴謝!!
 
自製PANARAI錶帶的確是很好的網上電貿項目,原因:
1) PANARAI已是大眾多人用的名牌手錶,使用者眾多!其備用錶帶更是市場廣闊,
    情況就如現在的APPLE iPHONE及智能電話,幾多人靠製造及/或銷售配件賺錢
2) 物品細少輕便,郵資低廉但利錢深,非常適合網上電貿郵寄
3) 成品標準化,有一定規格,容易製造
4) 製作成本低,買一套工具及皮料不用花費很多金錢
 
試想下,只要空閒時間花一兩個小時做幾條,賣出後就賺番d錢,不錯0Y!
當然,不要以工作態度看待,這朋友是喜歡皮革製作先玩自制錶帶,興趣先行,賺錢只是副作用!
 
我常常聽很多人說如果工作是自己興趣及/或自己鐘意既就會做得很開心
這是正確!
但問題又出現了,很多人都為口奔馳,說自己身不由己,花了大部分時間在工作上
無時間發展自己的興趣
個人覺得,這絕對是藉口,你看......皮革製作興趣都可以發展成網上電貿生意
算賣一條賺HKD200-,一百條就兩萬元,又高興又開心
總有話說,又係果D:
我無時間;網上電貿好多人做啦;我唔得既;..........
不要迷信負面心態,相信自己-----你能夠的
只要有心,肯用腦思考,做一個有HEART及用腦袋的人,世界是廣大無垠!任你舞!!
不一定是做皮革製品,只要肯想,一定能夠找到合適自己的路!!
 
好了,該回歸我的個人興趣----手錶!
看看已出門的ROLEX 6694

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601