投資手錶有道: 一隻勁靚ROLEX 6694創出最快售出時間!


投資手錶有道: 一隻勁靚ROLEX 6694創出最快售出時間!
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


優質既物品永遠有擁躉,亦不斷有高價!
人既心理就係0甘,愈靚既野愈貴既野就愈想買,今次創出一小時賣出上圖的6694就正是一例
2012年8月1日,早前認識的馬來西亞行家又再來香港,0甘咪又同佢地兩個人去行家度行下
結果,只有我買到錶,就係這隻6694
8月2日將相片及網頁做好,前後不費半小時,因為所有底稿都是現成的
改動下圖片及些少文字就弄妥,工多藝熟遮,又不是甚麼高科技,
所以又係果句:網上電貿好容易!
 
同一時間,我亦將資料放上FACEBOOK, HK DISCUSS 及 YAHOO HK拍賣
又記得有個FB friend 想同佢細妹找一隻6694
事緣這朋友早前已同我買左一隻6694(都是極佳狀態的),佢細妹見到又想要,叫我找多一隻
6694很容易找得到,但質素狀態上佳的就比較難找兼且貴
我之前已將幾隻普通狀態既給她選,都唔要,這次得此上佳品,又係FB通知佢
就係0甘,不出一小時就回覆話要!
就係0甘創出最快出售個人記錄!
 
總括而言,成功之處有3:
 
1) 在於記得對方的心意,出對了牌!
今次的成交價比上一次貴左$1200-,佢無還價,大抵佢都認同優質6694的價值
況且今回這6694又確實係勁靚
 
2)快速成交在於資料圖片詳盡,她只要CLICK一條連結就見到哂隻錶的所有相片
如果大家有留意,基本上每一隻錶我都拍攝26張至30張近距離照片
隻錶既所有優點及缺點(如有)都顯示出來,有時驚死買家睇唔見缺點,仲會加文字大大隻0甘講明
我的手錶照片永遠跟隨一個宗旨:
彰顥優點,亦不遮掩瑕疵!!
在香港YAHOO網拍手錶,絕大部分只得3張相,我就不明白準買家如何能以3張相作決定
大抵抱有一個心態是當面交收時發現不對預期就取消交易
我最怕麻煩,所以比哂準買家睇!
亦因此,臨場取消交易的頻率相當低
亦因此,買後投訴的比率亦極之低
 
3) 信心
我先認識買家的姐姐(我以前的舊同事),後跟這舊同事在FB連繫上,
她妹妹透過姐姐知道我的二手錶就同我先要了一只OMEGA,之後再要了一只6694
兩隻錶都極合心意,比到信心佢,所以這回只看相不看實物就決定要
其實,我的錶絕大部分實物比相片更靚!道理好簡單,1CM微距拍攝出來既相比人眼更銳利
反過來說,人眼正常光度及距離看實物比1CM微距更遲鈍!
 
最後,交錶前例必CHECK錶,發現機械行走慢於標準,決定抹油,不另收費!
抹油後此錶真係外觀一流,內涵深厚!
 
好了,看看這一只勁靚ROLEX 6694,
EXCELLENT CONDITION!!
Rolex Model No. 6694; Manual wind Oysterdate, Stainless Steel classical style (STOCK REF. NO 2052)
VERY Excellent case condition
Man Size  Rolex : Diameter 37mm including Rolex Crown
Shine Bezel, RARE Minty Original SILVER Dial (NOT RE-DONE DIAL), Original Rolex Crown
Raised baton minute markers!
90% MINT!!
Non-Quickset date, Clear crystal
RUN STRONG AND KEEP VERY GOOD TIME
SERIAL 6.66 MILLION, DATED AROUND 1980
Original Rolex 78350 band, 11 links suit ABOUT 7 inches wrist
NO BOX NO PAPER.
EXCELLENT CONDITION!!
Excellent outlook condition.
Very clean ORIGINAL silver dial and hands
Very clean ORIGINAL silver dial and hands. The dull white spot on bezel near 20 minute position is my hand sweat.
Sharp angle of leg. The shine bezel is shiny!
The dull image tone on bezel is just my hand sweat, SORRY!
Very good condition of lower 2 legs. Please note the legs exceed the band join link!
The dull image tone on bezel is just my hand sweat, SORRY!
Sharp angle of leg
Sharp angle of leg.
The dull image tone on bezel is just my hand sweat, SORRY!
Very good condition of upper 2 legs. Please note the legs exceed the band join link!
Sharp angle of leg
Serial 6.66m dated about 1980
 
Correct Rolex cal 1225 in very clean condition.
 
Please note some slight scratch near the lower back case.
 
Sharp and tight original Rolex 78350 band! Please noted a hairy sign on the 1st link!
Please noted a hairy sign on the 1st link!
 

我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601