庫存錶待售: 新進罕見原裝香檳面ROLEX 6694 ; 兼介紹一位成功轉型的網上賣錶高手


庫存錶待售: 新進罕見原裝香檳面ROLEX 6694 ; 兼介紹一位成功轉型的網上賣錶高手
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
 
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


本文寫於2013年6月15日
 
我甚少用"罕見""罕有"的字眼形容我的庫存錶!
太泛濫了,網上人人話罕見,真正罕見的又有幾多?
最差勁就係一些錶廠每款錶都話限量版!無錯的確係限幾千隻至幾萬隻
但係大佬呀,你一年出幾十款,計呢條數又有幾限量呀
 
這次用上"罕見"因為真係罕見
玩0甘耐錶我都係第一次聽第一次見原裝香檳面 ROLEX 6694 (可能係我孤陋寡聞)
以前麵見過不同顏色的6694,但絕大部分都係番寫面
我已用放大鏡細心檢查面盤每一細節,個人確認是原裝面,絕沒有番寫
 
唯一失敗之作就係個面盤有3點細微花痕,我竟然驗錶時看不見
可能太用心去睇D字去確認是否番寫,以至不多大留心其他細節
但整體上個面盤是良好狀態,我自己驗過既,不埋怨賣給我的事前無同我講
 
此錶由一位近一年網上賣錶量甚多的新進網售人提供,他2011年底同我買錶而相識
自此他自己開始學習手錶及網上拍賣技巧,事隔一年半,成績驚人
 
今日之BLOG介紹隻原裝香檳面ROLEX 6694,稍後再出BLOG介紹這位朋友的成功之網上路
 
於YAHOO 網拍見到呢隻錶,上面只得4-5張相,肯定好多細節都睇唔到
此所以我行我素,我一定係20--30張相影哂D細節俾人睇
大部分香港賣家都係幾張中距離相片了事,我無意批評別人做法
畢竟,香港買家亦樂於見3幾張相,之後議價了事,市場生態如此
有朋友戲言我的相片太真實,趕客多過招徠買家,我一笑置之
 
好,看看這只罕見原裝香檳面ROLEX 6694:
(同大家玩過遊戲:先看頭3張相,請找出個面盤的花痕,其實我刻意講出你可能找得到,但不言明多看不見)
 
Rolex Model No. 6694; Manual wind Oysterdate, Stainless Steel classical style (OUR REF. NO 2119)
Very Good case condition
Man Size  Rolex : Diameter 37mm including Rolex Crown
Shine Bezel, RARE Original (NOT RE-DONE) CHAMPAGNE Dial with gold tone index, Gold hands, Original Rolex Crown
Raised baton minute markers!
80% MINT!!
Non-Quickset date, Clear crystal
RUN STRONG AND KEEP VERY GOOD TIME
SERIAL 2.07 MILLION, DATED AROUND 1966--1967
Original Rolex 78350 band, 11 links suit about 7.25 inches wrist (Please note pictures)
NO BOX NO PAPER.
There are 3 slight dents on dial. PLEASE CHECK PICTURES CAREFULLY!!
My pictures were taken by 1CM close up macro. Sometime it could be very "UGLY".
But, human eyes are much worse. The above two pictures simulate normal human views under normal lighting.


Please note circled areas: 3 slight dents on dial! Must pay attention! Not eye catching during daily use!!

I have examine the dial carefully to confirm it is ORIGINAL (NOT RE-DONE).
This picture is taken with a magnifying lens under 1cm macro!!

I have examine the dial carefully to confirm it is ORIGINAL (NOT RE-DONE).
This picture is taken with a magnifying lens under 1cm macro!!


















Correct cal 1225



 
我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601