網上電貿好容易: 正印ROLEX 6694登場 (序號8.71m,近尾期)...一段馬來西亞緣


網上電貿好容易: 正印ROLEX 6694登場 (序號8.71m,近尾期)...一段馬來西亞緣

(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5

因互聯網的聯繫而認識一對馬來西亞網絡二手錶商,亦因此買下這只近尾期的6694!
互聯網世界之前,要做環球聯繫及貿易,主要依靠個人實穿梭各地,不斷發掘商業伙伴及機會
自古以至2000年,多少人携帶著貨品往外地走,再逐個商戶接觸,尋找生意,賣左貨後又再買番當地特產回鄉賣
在容易得多了,網絡 click幾下就接通世界,音影畫資訊傳遞彈指之間!
起60-70年代的前輩舒服很多,當年多少廠商帶著多個貨辦及公事包,出走歐美亞洲尋覓客戶及供應商
時主要用長途電話及TELEX溝通!又係單車同法拉利的分別!
不過,我用架單車可以跑贏擁有法拉利既對手,因為佢地因種種藉口完全唔開動!
在容易得很多很多很多..............但仲有好多人話無機會,
又話網上電貿已經通街人做,而家做.....遲啦
話互聯網欺詐多,危險
話好難學習互聯網技巧,寫網頁困難........
話....................====>一堆藉口!!!!!
對於以上種種,我只用個人經驗回應,請看我的舊blog
1) 錶論序人生: 通街都係錢....就看識唔識執肯唔肯執同有幾努力去​執!!
2)  二手錶個人網站的運作: 真實的一面,個人的經歷
其實,我的BLOG,主幹是興趣二手錶,但精髓是個人人生體味及哲理分享
將個人的二手錶興趣及經歷,加上個人感受,記錄下來讓錶友及BLOG友閱覽
以上正正是一種藝術行為,單單玩味一樣野而只講物質,只享受物慾官能刺激及喜悅,是一種比較低層次的行為
是故見到各錶友比拼手錶高低,個人不屑參與!更甚者批評其他人的收藏品,硬要說我高你低....真要不得!俗不可耐!俗不可耐!
我如此定義藝術:
藝術是透個一種或多種媒介載體,刺激腦袋思考聯繫,激發出更多思考,從而提升人文精神面貌!
大家看我的BLOG多了,應該大概有如此印象:
呢個無厘頭BLOG伯,講錶就講錶啦,無啦啦又講"錶論序人生"....整MUG鬼呀!!?
一般來說,錶論分享大多是在每篇BLOG文中間或尾段,今次特意寫在頭段,將主次重新著重一下!!
************************************************
好了,講下這段馬來西亞6694緣
我的基本網頁 WWW.DTWATCHES.COM 是個人網上電貿的總基地
透個建BLOG,網拍,FORUM,FACEBOOK等等網上工具,建築免費電子公路,接載世界直通我的總基地 WWW.DTWATCHES.COM
金錢建築成本近於零,主要成本是個人時間及思考.......
今次透過FB認識了一對後生男女生意拍檔,佢地亦是主要透過網絡買賣二手錶,實體所在地是馬來西亞
2012年6月7日,約了他們在YMT地鐵見面,再去飲荼聊天!
講真,當日係星期四,基本上我係唔出城既,但晚上已安排去TUEN MUN打波,所以順道先去旺角與他們見面
他們來主要行走香港及澳門各大二手錶舖尋找貨源,
佢地基本上已探訪過本地主要二手錶舖,亦已收集了很多名片聯絡
傾談之下,問我有無二手錶舖介紹,我第一時間諗到深水埗X記,因為只有地膽先至識呢間舖,遊客係唔會識既
講下講下佢地想去,叫我係地圖MARK住教佢地去,果份係遊客地圖,真係搵唔倒深水埗X記,
住俾個地址佢自己打的士去,我無隨身上網工具,佢地都無!打1083問又問不了
再者,自己我都想去,0甘就3人行TAXI去!
係0甘,去X記!
說句坦白話,我從來無係果間舖買過野,因為佢地門口貨價錢硬朗,試過一次扮行家入去,失敗而回
自此,呢個門口係過而不入,只係睇下佢地門口櫃台的貨算了
到達之後,大家各有各睇,過左一陣,我又突然間行家上身,膽粗粗同店員講黎辦貨,又介紹兩位馬來西亞朋友
起初都係招牌式招待:自己睇啦,睇ARM MUG野再講啦....0甘咪又睇LAW....
之後我又加幾句,店員先請來負責人見面,大家又傾起來
看:多少"成功事都係對方SAY NO之後達成!
就如此,佢有佢地傾,我有我自己睇!
結果,大家知啦,買了呢隻6694!佢地就買左兩隻女裝ROLEX金銀!
大抵金銀在香港已OUT多時,不過馬拉仲好多人要,價錢梗係好過香港啦,我呢兩位網售高手可不是省油的燈,無寶不落!
好了,看錶:
Rolex Model No. 6694; Manual wind Oysterdate, Stainless Steel classical style (OUR REF. NO 2039)
Excellent case condition
Man Size  Rolex : Diameter 37mm including Rolex Crown
Shine Bezel, RARE Minty Original SILVER Dial (NOT RE-DONE DIAL), Original Rolex Crown
Raised baton minute markers!
80% MINT!!
Non-Quickset date, Clear crystal
RUN STRONG AND KEEP VERY GOOD TIME
SERIAL 8.71 MILLION, DATED AROUND 1985
NO BOX NO PAPER.
 
Excellent outlook condition
Very clean ORIGINAL silver dial, white dots are dust on the cover
Very clean ORIGINAL silver dial, white dots are dust on the cover
Very clean ORIGINAL silver dial, white dots are dust on the cover
Sharp angle of leg. The shine bezel is shiny! The dull image is just my hand sweat, SORRY!
Very good condition of lower 2 legs. Please note the legs exceed the band join link!
The dull image is just my hand sweat, SORRY!
 
Sharp angle of leg
Sharp angle of leg
Very good condition of upper 2 legs. Please note the legs exceed the band join link!
 
Sharp angle of leg
Side view. Very good condition! Only a few hard to see slight hairy sight!
Very sharp and tight original Rolex 78350 band!
Very sharp and tight original Rolex 78350 band!
Very sharp and tight original Rolex 78350 band!
 
 
 
 
 
Very clean 1225 cal! Watch is produced in about 1985! Correct cal. The cal mark is below the balance wheel. Difficult to take clear picture, SORRY!
我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601