二手錶入門之選:OMEGA CONSTELLATION 星座系列!抵玩之選!淺談有用鑑證資料!


二手錶入門之選:OMEGA CONSTELLATION 星座系列!抵玩之選!淺談有用鑑證資料!
 
1970's Omega Constellation automatic date watch
Very Good Condition, silver grey dial, no box no paper
Omega Constellation ref ST168.0065
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


由於市場需求關係,中古OMEGA手錶的價格,長期嚴重低水!
對於玩錶用家來講係好消息,但同樣係壞處,
因為期望玩3-5年後賣得更好價錢是不切實際的想法,只有OMEGA的SPEEDMASTER手動時計例外
 
以入門CLUB $3000-$5000- 作準,OMEGA 的SEAMASTER, DEVILLE 及 CONSTELLATION,
可供選擇的多的是,但要以此價錢買老款ROLEX,可以話無得選擇,幾殘幾舊既ROLEX都不會此價
今次介紹CONSTELLATION 鋼自動日曆錶,已是2011年1月周美國周買既
近日積極更新錶網 www.dtwatches.com 而將之由倉底攞出來拍照
真係同錶唔同價(二手價),以全新錶來講,OMEGA的錶與ROLEX所差無幾,但10年20年30年下來,其二手價同ROLEX的差幾條大街!
站在玩的立場,OMEGA二手錶的性價比 (Cost-performance ratio)真係奇高....勁抵玩!
 
個人認為,款式太多太雜是OMEGA手錶少人玩的其中一個原因,系列主線是有的,
但每一系列的各自款式多得難以分辨
單以CONSTELLATION作例,錶殼款式及錶芯配搭真係多如繁星,令人眼花花,令到鑑證上很困難
 
要辨別OMEGA錶的年份很容易,只看機芯序號就得,但一定要開錶看
我從網上找到這連結: http://www.30t2.com/serial_no.htm ,相當有用
 
要鑑證錶殼同錶芯是否對期則非常因難,
我上一次賣左隻金套CONSTELLATION俾個香港人,佢就同的講見過網上介紹係用561機芯既
而我的是用1011機芯,我同佢講唔出奇!如是照樣交收!
之後,我就從網上搜証,想找出證據讓他安心,終不負有心人俾我找到
不來早有專門玩家整理好一套CONSTELLATION型號對機芯錶殼資料,一對比下就知道機芯錶殼有否調換
太牛了.....做這個表的人真係造福萬千二手錶迷
大家好想知道嗎?我借花敬佛,介紹給我的BLOG友
http://users.tpg.com.au/mondodec//Fullcalibresdata.V7.pdf
有左以上對應既表,玩CONSTELLATION買錯錶既機會會減低一些
又一次証明,只要肯花功夫做研究及學習,玩二手錶想玩懂鑑證是很容易
 
好了,看錶:
Omega Constellation stainless steel auto Chronometer, Officially Certified
Model No. ST168.0056
Raised baton minute markers,
Original Omega automatic 23 jewels cal 1101  
Man Size  34mm without crown! Diameter 37mm including Omega Crown
Original silver dial in excellent condition, Original Omega Crown
Excellent case condition
90% MINT!! NO BOX NO PAPER!
Quickset date, hack set feature, Clear crystal, Automatic
High Quality genuine leather band with Omega buckle (I cannot prove whether the buckle is authentic or not)!
QUICKSET DATE, HACKSET FEATURES
AUTOMATIC SELF ROTOR, RUN STRONG AND KEEP GOOD TIME
 


Please note: A slight scratch on the crystal cover between 10 min-- 15 min position! Difficult to see during daily usage.
Please note: A slight scratch on the crystal cover between 10 min-- 15 min position! Difficult to see during daily usage.











Please note: There is a scratch on the case back.
Please note: I cannot prove whether the buckle is authentic!



Please note: Original Omega cal 1101.




我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601