透過NEWSLETTER賣出一隻OMEGA TITANIUM QUARTZ DAY DATE WATCH


(誠邀blog友加入我的FB 二手錶入門CLUB) 
2011/11/01
透過NEWSLETTER賣出一隻OMEGA TITANIUM QUARTZ DAY DATE WATCH
 

"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


我之前係EBAY 買左隻同系列OMEGA TITANIUM DAY DATE
我的網站 WWW.DTWATCHES.COM 有一條LINK讓到訪者報名接收我的NEWSLETTER
多年來已有一定數量,但一直無出過NEWSLETTER
早前說過要做番一些PERMITTED MARKETING,於是由2011年10月起每週一封
出了3期,就有反應!
有一名在丹麥的舊客,他於2005年7月同我買過一隻TUDOR
見到我的NEWSLETTER就直接落ORDER話要買,但要用PAYPAL
我一直討厭PAYPAL,原因:
1) 手續費高昂,約3.5--4% 信用卡收費
2) 收錢後錢在美國,轉番來香港又收手續費,仲要逼你轉成港元,匯水硬食2.5% loss
3) PAYPAL只保障買家,如果買家反悔或存心呃錢,用終極一招,CREDIT CARD CHARGE BACK,
死口話張卡被盜用,PAYPAL一般都信買家.....到時貨財兩失,賺10單都唔夠一單賠!
一來一回,少了6%!仲要風險大大,梗係唔收!
不過,佢係舊客,仲要6年多無轉地址同電郵,可作別論
我話要收5%手績費,佢又肯,所以成交!
隻錶現在丹麥等清關,很快就會去到客戶手上!
 
************************************************************
同場加影:









 
****************************************************************
好了,睇完錶又係我發表偉論時間:錶論序人生
今回不說道理,想講下品味,當然係對手錶的品味!
絕大部分我接觸到的錶友都陷入品牌款式市場潮流追逐!只對市場大部份人喜歡的有興趣,甚至只鐘意某某名星配帶的牌子
完全失去個人品味!
現在市場興大錶徑,細錶如BOY SIZE 33MM(連錶的)完全受冷落!
以上兩隻OMEGA絕對係市場冷門!
但我就認為此錶外型典雅細薄,金鋼配置得體大方!日常配戴實用,出席大埸面亦高貴雍容!男女合用!
試想下出席PARTY時,人人手一伸,見到的盡是ROLEX 運動錶,撞款....而你則一派高貴,有一隻獨特的手錶,金光閃閃,引人注目!
好多錶友驚配戴不出名手錶型號而怕被別人看低......
對這,我又要祭出我的戴錶真言: 是人戴錶,不是錶戴人!!
個人有自信,戴出錶的味道!個人無風格,就算戴地通拿或PP都係委委縮縮!
我個人對衣著既品味,看官們可以不看,因為我從不花心思時間在衣著.
不過,我對錶的品味,絕對值得參考!因為我大部分的審美細胞對錶有極高敏感度!
一隻約$4000- 的手錶,讓你與別不同,風度彰顯,絕對是VALUE BUY!
有機會,我會再買這系列的OMEGA TITANIUM!!

 

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601