潮流時款錶: MARC BY MARC JACOBS 電子時計


潮流時款錶: MARC BY MARC JACOBS 電子時計
2012/03/14

(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


一見鐘情的手錶! MARC BY MARC JACOBS MB3122 電子時計
無錯,是一眾手錶迷大多不會湊上去的電子錶,仲要係平價果隻TIM
事緣上週五(2012年3月9日),在逛商場時看見錶舖陳列,一見就從眾多錶中找出她
錶款無啥特別,只是整體感覺上覺得均衡細膩,是一種感覺!
叫店員拿出來看,40MM錶徑,手感幾重,手工尚算可以
問價,定價HKD2590,有9折即HKD2331-,不是太貴
這類手錶,一般出廠價300-500左右(斷估),配以MJ名氣,加上在店舖出售,定價算是克制
基本上我多數不會看這類時款手錶,只因冠名之作多是隨便做,無啥味道
同品牌的還有眾多其他錶款,個人就覺得不堪入目!
只有這一隻!
大膽特別的棕色主調,塑膠料包鋼手錶帶,外型前衛!
沒有買下,因為我知道在網上一定能找到更平的
回家做了一輪網上搜集,找到一個供應商,以USD138-加運費USD40-訂下,預計本週五到達
興趣既野,不一定要付出高昴金錢的,只要係優美的,能力之內就買
這類錶會否升值,答案幾乎是否定
不過,我相信應可以一邊玩一邊賣,以大約$2000-左右,不難在香港找到買家
心態上係玩樂先行,能否賣出次之
經濟學黎講,整條消費鏈由原材料(第一產業)至加工(第二產業)至銷售(第三產業)是之為完整!
每一步向前,只要有增值就貢獻該部份入GNP!所謂既炒賣就美其名可說成增值!
市場會出錯,但唔會永遠錯,當OVER炒偏離應有價值就各自要付出代價!!
我絕不認為自己是在炒賣手錶,我只是反映其真實價值!
經常有些無聊人話我炒賣,仲用難聽語言肆意批評
真不明白,因何他們不去街市話人地點解去平價入貨再高價賣比消費者???
對此類人,一慨不管,口在他們那裡,愛說啥理不了,留番心情自我享受
亦希望BLOG友們能享受
很久之前我玩過一隻萬寶路的換購機械手錶
http://blog.yahoo.com/_ZW6N5NJHENYK5SGQRUKLD2Z4MM/articles/96170
這只MJ正是類似的經歷!
好了,看錶:
Case Material: Stainless Steel
Case Diameter (mm): 40
Glass: Mineral Glass
Movement: Quartz
Strap Description: Brown Stainless Steel Bracelet
Strap Type: Bracelet
Water Resistance: 50m / 5 ATM
Dial Colour: Brown
Features: Chronograph
 
原裝美國 NORSTROM 買入! 有盒有MANUAL但無單(可能本地代理不提供保用,請清楚明白此點先好買)!
本是全新,個人覺得好型,所以攞黎帶,所以99%新啦!
朱古力啡色,好SHARP!
錶帶係矽膠包鋼!面盤及錶針本身係不會發光
個BEZEL外圈本身係不可以轉動
設計上話係女裝錶,但40MM錶徑及12MM厚度,大手男士配帶都無問題!
隻錶重量都幾重下幾墜手(無磅過)
 

 


製作都算認真,錶的刻有"MARC BY MARC JACOBS"字樣
厚度約12MM,都算幾厚下


Case Material: Stainless Steel
Case Diameter (mm): 40
Glass: Mineral Glass
Movement: Quartz
Strap Description: Brown Stainless Steel Bracelet
Strap Type: Bracelet
Water Resistance: 50m / 5 ATM
Dial Colour: Brown
Features: Chronograph
 
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601