網上電貿好容易: 勤力先行付出;用腦滿足客戶;重複成功行為(FOCUS)----談一個由我整編的MBA案例


網上電貿好容易: 勤力先行付出;用腦滿足客戶;重複成功行為(FOCUS)----談一個由我整編的MBA案例
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
TUDOR SUBMARINER 75190 (經ebay售出) IWC IW371447 (代BLOG友售出) ROLEX 1500 (經YAHOO香港售出)
 
ROLEX 香檳面 6694 (經WATCHNET 售出) OMEGA Jack Mayol (經 ebay售出) 經YAHOO香港賣出
 
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


本文寫於2013年6月27日
 
上月(2013年5月)因為ebay 提升服務,向我提供特惠推廣,免費提供500個LISTING
講真,一般賣家邊度用得哂500個0Y,卓頭黎遮,但收到宣傳效果播!!
因此之故我亦重新開始放錶上ebay
講坦白話ebay之前收LISTING FEE,加上未必能售出,再連同成功費及PAYPAL費
個人都抗拒放錶上去,反而多左放係國外的手錶討論區
 
eaby對我0甘好,0甘又即管又放錶上去
第一炮賣出的就是:
RARE!! RARE!! Rolex 6694 Serial 9.35 million, Last batch production!! Full set with Box AND Paper AND Purchase Invoice
Original Silver Dial with 78350 band, Man size 37mm with vrown, All Original, Near New Condition OVER 40 PICTURES FOR INSPECTION!!
SOLD via ebay, MAY 2013
 
做人好做生意亦好,要人家對你好,必先要對別人好,先付出後收穫
ebay 此舉真係吸引到我放錶,相信亦吸引其他網上賣家多放物件上去
貨多了,消費者就多了選擇,從而更吸引買家,亦變相增加網上瀏覽人數,令賣家更容易賣出物品
從而形成一個良性循環:  貨品多了===>吸引力上升===>人流多了===>賣出率高了===>收入多了
ebay雖然放棄了先收LISTING FEE,但隨後的SUCCESS FEE及PAYPAL FEE 收入相信非常之高
我亦發覺,ebay的 SUCCESS FEE 已經提高了
你加LISTING FEE,賣家會更小心放貨,甚至減少放貨,形成貨量少左,對買家吸引力減及賣出率低的惡性循環
 
ebay 呢次策略上是對的,但效果是否成功則有待數字公報
不過,對我來說是成功的,如果我是一個典型範例,則ebay整體收入及/或利潤是會增加的
 
ebay呢個案例可以製作成一個典型工商學教材
其實,使mug去讀名牌MBA,日常生活都已經充滿MBA教材
只要肯用腦,一定做得到
 
打工好做生意好,想錢搵你好容易:
先付出===>專心做好一樣野 ===>諗計對別人(客戶)好些===>創造良性循環
 
能夠係業務上或工作效率上想出好方法導致創造出良性循環,做生意既就生意興隆;打工既就升職加薪!!
做生意既要對合作伙伴及客戶好
打工既一定要對老闆好
 
5月完了,EBAY繼續比50個FREE LISTINGS我,0甘我又貪便宜繼續放貨
仲試下不同LISTING的方法,測試下自己貨品的市場反應
結果又不錯播,連同隻ROLEX 尾期套裝,總數經EBAY賣出4隻錶,再加強其他網上渠道
對於我這個懶人來說,6月份算是豐收了,列出一些近期成交如下:
 
TUDOR SUBMARINER 75190 (經ebay售出) IWC IW371447 (代BLOG友售出) ROLEX 1500 (經YAHOO香港售出)
 
ROLEX 香檳面 6694 (經WATCHNET 售出) OMEGA Jack Mayol (經 ebay售出) 經YAHOO香港賣出
 
之前BLOG文都說過,網上電貿跟經營實體店基本上沒有大差別
一樣要開店整理貨架做宣傳孖劇亭及客戶服務,多勞多得
只要找到能賣出產品的方法,重複不斷就能夠成功
 
勤力先行付出;用腦滿足客戶;重複成功行為(FOCUS)
Focus 0n Ways That Cause U Success
 
不要抱怨這樣那樣,先做好自己,再付出努力對別人好,
自然不用去搵錢,金錢自然會搵你!!
 
我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!
我在ebay出售中二手錶,有興趣可看看!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601