網上電貿好容易: 極速透過FB及實體接觸嫁出3隻CASIO GA-120B 黑紅G-SHOCK


網上電貿好容易: 極速透過FB及實體接觸嫁出3隻CASIO GA-120B 黑紅G-SHOCK
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


2012年8月22日的blog http://www.dtwatches.com/20120822b.htm
提及用行動開展一個全新部門,專做CASIO G-SHOCK及創出35分鐘成功配對記錄
 
昨日同朋友打台灣牌時介紹隻CASIO錶俾佢,就即時$830-成交
這是一次實體出錶經驗,請記住,我不是SELL錶,我是SELL SOLUTION(S) 及 BENEFIT(S)
我的解決方案是為愛錶人提供他們喜愛的手錶
我提供的好處是價錢,速度快捷及超級方便
千奇唔好諗住賣野俾D朋友,0甘搞法遲早無哂朋友
 
稍為讀過MARKETING既都應該知道4Ps
Product
Casio G-Shock,大家都知道係mug野,唔需要多講,隻錶一展示已知道外型款式
當然,都要熟識功能啦!講坦白點,我到而家都未弄得懂她的所有各種功能
不過,有一樣好好玩既野!就係時間調教,真係好好玩!
傳統手錶係調較時分針,呢隻野好在可先選地方,一按掣就自動調準當地時間
例如,你由香港去日本,都唔使問當地時間,按幾下選好東京,一按就搞好時分秒日月及日夜...真係勁好玩
我同個朋友玩左幾個城市,睇住隻錶既時分針自己跑幾個圈,真過癮
有些時候營業人員不斷一輪咀講哂D功能,不知幾0甘神奇,但找不到重點,唔知對象鍾意MUG野!
相信0甘樣玩玩下介紹呢隻野既我,都算係少數
 
Price
價錢梗係要有競爭力啦,不過絕不可以鬥平,如果以為平就可獨佔市場既話就真係太天真了
首先,我調查過,果一刻鐘HK$830-肯定係網上最好價,不會叫朋友吃虧
價格之外,仲有其他交易成本例如選購時間,約時間交收,自己行去攞既麻煩等等........
以上種種都係成本黎,我現成有一隻,只差喜歡唔喜歡,鍾意就要,反之亦然
 
Place
仲簡單,上便講過啦,現成就係眼前,方便到不得了.......
如果係網絡睇錶,隨時隨地都得
 
Promotion
我多年黎都係玩手錶既,d朋友一見到我都差不多將我等同手錶!我選擇手錶既品味及眼光他們會重視
呢隻Casio 大路兼有型,唔使多講啦
現在係網絡及實體推廣,更加容易接受
 
就係0甘又嫁出一隻!
 
我認為,4Ps 之外,要加多一個C......就係Confidence!!
有信心就好容易搞掂
我都講過,係香港網拍手錶係近於不可能郵購的,原因就不外是消費者怕俾人呃
有睇過我的blog文既都知道我之前選了3隻平價錶做網拍,講明只供郵購,結果毫無音信,失敗收場!
可能價格都係原因卦!
 
以上4Ps 1C,基本上唔使讀書都識,只要肯用心去做就自然做得出來!
我眼見好多大學主修孖劇亭既連一招半式都使唔出黎......:_(
 
其實,現今有網絡配合,要使用4P就更簡單:
1) 不用大量入貨,填滿實體店舖的貨架,CHEAP到只有一件貨都可以做
甚至完全無貨,收到ORDER先攞!不過,個人不讚成此方法,因為交唔到貨係對誠信既極大打擊!!
 
2) 不用拿大量金錢租舖,每天承受租金壓力,有壓力就容易流於SELL野!
如果無生意,6個月下來蝕大本兼欠地主一大筆錢!!
 
3) 宣傳推廣費平到近於零,只是店主的空閒時間!鍵盤CLICK幾下接通全世界
 
請緊記,我講網上電貿好容易,只是強調方法簡單,不涉及高端技術,
只要肯花時間學習,絕對是100小時即能掌握既野
不要以為將物品影相放上網就能賣出,這是極之天真幼稚既想法
要用心給力去專門做好自己的項目,為對象提供SOLUTION(S)及BENEFIT(S)!
 
今早起來,打開FB,又有個FB FRIRND (已是實體朋友)話要一隻,作為朋友的生日禮物!又嫁出一隻啦!
之後佢先問問題,我極速係FB同佢短訊交流,極速俾哂D答案佢,快到佢都睇唔切
記住:
雖然係朋友,物品資訊仍然要清楚交待,又正正因為係朋友,更加要珍惜,千萬不可含糊了事,
否則,又係遲早無哂朋友!!
 
同個朋友傾好之後,又有一個留言問可否到取?
呢個FB FRIEND真係完全虛擬網上朋友,我咪回覆佢話得,但要遷就時間及地點
一係黎我指定港鐵站;一係我出城打網球完畢後TST交收
講真,做一隻CASIO真係得幾拾蚊GP毛利,仲未計搬黎搬去拎去寄或面交功夫
表面看絕對是苦差事!!
 
開呢個部門我是看長遠的,絕不奢望可以好快賣哂10隻,只是當作PROMOTION罷了
因此錶大路及價平,絕對容易搞,0甘樣我就更容易增加FB FRIENDS 及為我的FB 專頁吸納更多會員
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)
又做下PLACE PROMOTION 先!!!
 
長遠既眼光著點方是致勝之大道,亦是待人之道
 
包玉剛先生當年買電車,你估佢真係想搞好香港公共交通,太天真了
當日人們眼中的電車總站是烏厘單刀的爛地,可在他眼中就是20甚至30年後的時代廣場
 
又記得HSBC曾推出櫃員機最少提款$200-既措施,管理層諗條橋想減少交易次數及慳錢
完全無諗過D客既反應.....結果----死火LAW!!
 
所以,每做一件事,至少都要諗多一步計劃一下可能出現既情況
在此,我發出一個簡單預言:
預期當兩位已購錶朋友收到錶後,他們身邊的朋友見到隻錶0甘型0甘平仲購買0甘方便,自會有轉介交易送上門!
 
又看看能否應驗!!
不能應驗亦無啥大不了,連小小險都唔敢冒方是人生的大損失!!
 
好了,軟性番少少看錶啦
 
 

FACEBOOK庫存錶待售 專頁
 
我的二手錶入門CLUB錶BLOG
我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!
我的網球BLOG
我的銀泉路BLOG
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601