投資手錶有道: 入門CLUB選擇----CARTIER PASHA 系列


投資手錶有道: 入門CLUB選擇----CARTIER PASHA 系列
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
CARTIER PASHA 2324 自動日曆
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


入門玩二手錶,大部分人都是以ROLEX作首選!
但 我是先玩TUDOR開始,因為貪其價平,兼有勞力士影子
之後都會玩其他牌子如OMEGA, IWC, SEIKO, TAG HEUER等等,我都玩得幾雜
只要是喜歡而能力可及都列入考慮之列!
 
我個人鐘意扒逆水,人人要大我玩細;BOY SIZE 33MM直徑的TUDOR MINISUB就VERY GOOD!
人人追ROLEX我就玩TUDOR,而家仲轉玩CARTIER PASHA
現在多左人搶中古舊勞,d貨貴哂,反而Cartier Pasha因品牌無人炒,d款大眾又話out out地(但個人覺得仍有獨特style)
價錢因而回落不少,我認為性價比奇高,所以近期都開始買CARTIER PASHA黎自己玩兼介紹俾d朋友
個人興趣本就應以個人喜好先行,人生中太多事情未能全靠自己話事
好似我只係想係太平山頂有間屋仔0甘基本既野都話唔得 :_)
如果人生中連玩隻手錶都要看別人意見,自己作不了主,那太可悲了
 
我的第一隻PASHA應該是:

此錶2011年11月買入,狀態一流,不懂看外觀的二手錶門外漢都識買,因為外觀近於零瑕疵
仲要有原裝盒原裝出世紙,2007年原行CARTIER全面檢修,機械狀態優良,
完全符合"如何選擇二手錶"一欄所列既最高標準
買入價低廉,與當年新錶價大大幅度折讓,配戴此錶真是與別不同
我曾經做過一個小調查,在人多MTR月台走50米左右,就見到20多人配戴ROLEX的運動錶
 
2012年4月經EBAY賣出,買家是瑞士人,隻錶香港無人要,其同鄉識貨買番
賺既錢比起賣三隻勞力士更多,原因:
1) 香港人唔鍾意舊款二手CARTIER,但外國人對此品牌仍然視之極高
換一個角度說,外國人更注重個人品味,沒有香港人那般死硬崇拜勞力士
2) 全套齊全,外觀及機械狀態一流,難得一見,買家願意付出溢價
 
由此錶經驗可見,只要具眼光及頭腦清晰,買入冷門貨都可以賺到玩及賺錢
勞力士多人買賣,價格比較透明,因多人買,二手價格亦非常硬,普通不容易在二手店筍價買到
反而CARTIER PASHA少人買,你入去話看PASHA,店方願意打大折的機會幾高,佢地都想套現做生意
全錶規格: http://www.dtwatches.com/cartierpasha1957.htm
 
*************************************
 第二隻:
 
2012年賣左第一隻,又同行家買第二隻,呢隻仲堅,自動日曆之外仲有GMT兩地時間
勞力士這樣規格的GMT MASTER三萬過外入門,CARTIER PASHA只及其一半
不過.冷門即是冷門,甚少人問,2012年9月經YAHOO香港賣出,成交價亦偏低,賺玩賺餐飯
全錶規格: http://www.dtwatches.com/cartierpasha2024.htm
 
*************************************
第三隻:
此錶之前BLOG文已介紹過,不足一星期就透過FACEBOOK賣出
外觀簡潔有力,最好玩既就係個大日曆,獨立轉換,每10日左方才轉一格
同樣是ETA機芯改裝,看得出廠方下過一番功夫
全錶規格: http://www.dtwatches.com/cartierpasha2069.htm
*************************************
 第四隻:
這是入門版,同第一隻買入的同一款式,只是面盤顏色不同
呢隻錶就是早前同隻6694一齊買的!本來只買一隻,不過叫店員攞埋出黎看
佢開個價有點輕微偏貴,開頭話不要,同佢講無MUG水位走,但佢又講多兩句
我份人無MUG所謂,見相熟,就同佢講:見係你炸,要埋佢啦
有時候點解相熟店員做得到的會俾好價我,主因就係我夠爽快,買隻錶遮,做個順水人情
我又有錶玩佢又賣多隻錶,一家便宜兩家著,呢D咪係中國人講既雙贏LAW
只不過老外包裝成WIN-WIN,仲整左套管理學黎培訓賺番中國人錢
我經常講,對人家好,人家自會對你好,增值既大原則就是:先為別人著想
真係話都無0甘快就現眼報,埋單個陣隻CARTIER收少我$300-
我同店員講收少左錢播,要你賠就唔好啦
佢打個眼色細細歌聲同我講:得架勒!!
 
玩CARTIER PASHA,一定要記住不要以為好快升值
要轉手賣番出去有一定難度,除非肯大折讓啦!
所以,不是真心喜歡此款錶就真係唔好買勒
 
好了,看錶
Cartier Pasha C Steel, EXCELLENT CONDITION!!
Original Cartier automatic cal., with date at 23 min position, Stainless Steel case in excellent condition
Man Size  : Diameter 35mm excluding Crown; 40mm with crown
Shine Bezel, Original white dial in excellent condition, original Cartier Crown
90% MINT!!
Quickset date, Original sapphire crystal cover
Original Cartier bracelet fits 7.25 inches wrist.
RUN STRONG AND KEEP VERY GOOD TIME
Normal wearing hairy signs. Please check pictures carefully!
NO BOX NO PAPER
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FACEBOOK庫存錶待售 專頁

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601