網上電貿好容易: 容易歸容易,小心陷阱!!!


網上電貿好容易: 容易歸容易,小心陷阱!!!
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
經ebay USD1180- 售出----但決定唔做這交易
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


人生之中有好日,有爛日!昨天是後者
正當我整理緊麻煩事之時,電郵傳來好消息,一隻TUDOR 73090經ebay售出
成交價理想,而且買家仲即時經paypal付款
太美好了,不講價即買即付鈔,真爽快
 
但..................想深一層,是否近於太完美,即番文所講: TOO GOOD TO BE TRUE! TOO BEAUTIFUL TO BE REAL!
 
人世間陷阱重重!不可害人但必須自我保護!!
一齊來得太容易近於不勞而獲既野一定千萬要小心
宣傳廣告只強調美好一面,魔鬼細節就特別細字令人容易忽略上當
 
先生,而家借錢好平架,1萬蚊都係每日一杯奶茶左右費用作利息,借黎及早同心上人旅遊,之後慢慢還
先生,我地D借貸好筍架,唔收利息,只收行政費,每月0.X%,好平架,如有投資機會,唔好錯過呀
 
我經常強調財務安穩,這很重要!以上借錢行為,除非真係識計數,否則一身蟻
講就吸引,到你傾既時候d細節就攞你命
我見過一張av財仔公司月結單,借5萬月息2千,折合APR44%
如果你唔知咩野叫APR.....真係奉勸一句:唔好同財仔甚至銀行借錢
如果你有一個所謂炒股內幕消息或所謂投資機會,一買一賣話賺4至5成,0甘就借黎玩,兼投機失敗,無哂或無左七8成
0甘又如果你每月只還利息2千,對不起------你一生一世都還不了本金
試想下,你還左24月共4萬8,以為就快還哂-----太天真了!
 
又或者你有個朋友甚至死黨唔掂,叫你幫佢借,誓神劈願話一定好快還,你又答應===>死得仲慘!
千萬不要心軟,絕對不可以借錢俾朋友
否則,這將是你們之間友誼的終點,亦是你個人恐怖經歷的開始
絕對不是惡夢,因為絕對不是夢
 
有感而發,作油詩一首
借錢真心話幫你 稱是同路幫幫手
我幫你時你幫我 要你一世苦操勞
信我是你好弟兄 只我義字肯幫你
弟兄哥們要吃飯 我呢一世靠哂你
唔好諗住唔還錢 總有辦法搞死你
你落陰間就唔追 夠膽吊頸找死去
 
補充一句:適當借貸是有其利處,但超出個人承擔能力就很危險!
****************************
扯得太遠了,回來講單ebay deal
USD1180- 絕對好價,香港網拍無可能現時做到,很高興
但回心細想: TOO GOOD TO BE TRUE! 我伺得何能?能如此容易賺錢!!
再細看資料,買家位於意大利,我已寫明不會寄去意大利,佢都即買付款,激死
本想搏下要佢承擔海關風險及運送風險,但回心一想,我0甘苛刻條款佢都係既話,背後仲古怪,張信用卡隨時charge back
再看佢戶口背景,是全新昨天開的戶口,完全無記錄既
把心一橫,決定見"財"化水,唔做佢生意!即是paypal退款(累我損失USD0.3),仲取消個eaby deal.
 
有兩個可能: 我正確或者我錯-----肺話
權衡預測就要計算風險
條數好易計,如賺10%即10單可以輸1單,如此類推........計落唔化算,食少多覺瞓啦!!
 
記住: 永遠要有風險意識!保護自己!但亦不可太不敢於嘗試新事物!說得容易,又係一種講求平衡既藝術行為!
 
......阿生你好悶呀!肺話講完未呀?
講完勒,看錶:
SORRY! A BIT OUT OF FOCUS! THE DIAL IS IN VERY GOOD CONDITION! PLEASE CHECK PHOTO BELOWS.
 
THE WHITE SPOT NEAR 55 MINUTE CIRCLE IS ONLY A DUST ON COVER!
THE WHITE SPOT NEAR 55 MINUTE CIRCLE IS ONLY A DUST ON COVER!
 
THE WHITE SPOT NEAR 55 MINUTE CIRCLE IS ONLY A DUST ON COVER!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
CORRECT ETA 2824 CAL
 
BRACELET IS IN NEAR NEW CONDITION!!

 
我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601