錶論序人生:計劃時間運用時間享受時間,為自己及身邊人製造快樂!!


錶論序人生:計劃時間運用時間享受時間,為自己及身邊人製造快樂!!
2012/01/19
TUDOR 75403N金鋼BOY SIZE搪瓷面羅馬字蠔式自動錶
18K金圈配硬鋼,外型堅實華麗;內置ETA 25石自動機芯,平實而可靠!內外兼備,做人就該如此!二手時計入門之選!
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK 二手錶入門CLUB)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


這是前日同美國周買的錶!前輩對我好客氣!所以每隔一段時間,我借頭借路行開行埋都去佢舖頭!
每個消費者都想買至平至靚至正既產品,如果你搵到,記住講聲我聽.
要人家對你好,必先對人好!老闆開門做生意,憑甚麼要平俾你?
是故,開初我同佢買錶都無MUG講價,是但還價5%左右就算!現在都係!
我做網上買賣,見得多還價兇狠之徒,有時候真係想用佢地既還價同佢地買番!
我都唔喜歡呢D人,所以我唔會有呢D行為,招人討厭.
無野既,你還價兇狠,我咪MARK高D俾你還LAW....無意思架
做人有來有往,日子耐左,美國周開價俾我已經將我視作半個行家老朋友!
************************
是了,這篇BLOG原意不是講錶及如何選擇二手錶!
轉入正題!
今日2012年1月19日,年二十六,快過年了!
除了玩錶打網球,我都識煮大餐!只不過人懶少做.
我沒有上過烹飪課程,都是睇下電視睇下書學習下!
我最鍾愛睇旅遊飲食節目,仲不斷將實用資料輸入大腦記住
久而久之,可以0甘講,中西餐雜食小吃都難不了我!
又要引用金句了: 累積技巧,不如累積知識!有了知識理論,實際應用方得心應手!
************************
今年準備的年夜飯菜單如下:
頭盤:

1) 萬紫千紅獅子獻瑞鄉村濃湯

主菜:

2) 金塊銀塊層層疊 .....有得玩有得食

3) 馬來之寶會鳳凰.....付送銀條

4) 金湯喜洋洋

米糧:

5) 粒粒金炒飯

素菜:

6) 絲絲玉穗掛金鉤

7) 餐後爽口甘露

甜品:

8) 貴賓自備
我會係這篇BLOG文分享我如何計劃及運用時間去炮制一餐20多人用的大餐!
放心,我0甘懶散,絕對不會做複雜及花時間的食品!
手到拿來,除心所欲,由計劃開始,一步步進行,掌握時間,享受過程!
最緊要自己快樂,唔好做到怨3怨4!
********************
好了,開始準備工作:
發財年夜飯第一擊血拼.....好在係銀包搵到張孖士打卡...慳番60蚊......
 
發財年夜飯第二擊血拼.....重到無哂朋友,真係搵命搏 :_)
 
2012年1月21日
發財年夜飯第三擊血拼.....今早買的,相對少d輕d!見到有鋼絲網,不是燒烤呢,用黎墊底,0甘樣炆煮就唔會痴底...
今日年28,明天年夜,由於我主要做炆煮野,可以早一日做!煮好放低浸一日更入味!
明晚人齊就即時加熱,方便快捷!!
 
2012年1月23日年初一
錶友們萬事勝意,身體健康!!
續blog文:
年28開始準備工作,大量洗切工作,所以先set好音樂設備,一邊聽音樂一邊做
 
無錯,這是要來坐的........好緊要!
 
第一道:1) 萬紫千紅獅子獻瑞鄉村濃湯
材料
製成品
出場
第二道:金塊銀塊層層疊 .....有得玩有得食
材料
半成品
完成品!有mug野玩呢?就係由最德高望重既話事人主持剪綵!
 
第三道: 馬來之寶會鳳凰.....付送銀條
呢味即係馬拉喇沙雞配米粉......太忙碌了...完全唔記得拍照!!哈哈!
 
第四道:金湯喜洋洋
 
材料
半成品
完成品
 
 
第五道: 粒粒金炒飯 .....由於時間關係,無做到!改用靚仔(白飯)!

第六
道: 絲絲玉穗掛金鉤..... 食完金湯喜洋洋之後,用番個湯加生菜絲及魚肚絲即成... 唔記得拍照 ...:_)

第七道: 餐後爽口甘露...... 食完菜就飲埋個湯
第8道: 租品....可樂加湯圓
 
一般食宴,多是由清至濃,我就反其道而行.....先吃3道濃味的再配3道清淡的.....
效果是首先充分享受重味之重及量,再來淡味之清洗,不會愈食愈食唔落!!
由於人多,所有出場都係大盤大砵,氣勢逼人!!
好了....前後三天時間(當然只是其中部分時間)做,.......成品大約享用兩小時....換來的就是歡樂!!
 
 
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK 二手錶入門CLUB)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601