網上電貿好容易: BLOG + FACEBOOK 創出最快訂親記錄


網上電貿好容易: BLOG + FACEBOOK 創出最快訂親記錄
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
                                                             兩隻極速經FACEBOOK 訂親的手錶 (右圖是網上借圖)
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


我的網上電貿電子道路工程開始發揮作用了!
本部網站 www.dtwatches.com 加 blog 加 FaceBook 加網拍的四頭馬車策略,是金錢成本低廉但有效的!
 
今次同大家介紹兩個近期極速成功個案:
 
第一只是2012年8月6日blog文介紹的 1950年代的 OMEGA 金套撞陀自動錶

當日寫完blog文後就將圖片及文章介紹上傳FaceBook
不出半小時就有一位FaceBook朋友查詢,交流左大約一小時就成交
就係0甘創出新記錄:1小時成功為手錶找到新愛人!!!
 
當時隻錶仲係美國,但以我在FB同佢交流既經驗,佢是可信可靠之人,所以隻錶就預留下來
手錶來到我手中,檢查時發現問題,通知佢會交錶匠檢修後先交,確保質量
隻錶發條斷了,要更換一條
由於年代久遠,我的專用錶匠都要費時去找合適配件,搞左4日左右啦,盛惠$400-
這錢當然是我付啦,沒有多加價錢,仍是8月6日談妥之價錢
 
我以前已講過,經我手出之錶,機械質素一定要合格
超50年錶要每日+/-1分鐘之內;儲能要近30小時
結果:
此錶每日+/-30秒左右,老錶來講算老而彌堅;儲能當然無問題啦!
我無檢驗過儲能,但我信任我的錶匠!
 
這一位朋友是閱讀過我的BLOG後,先參加了我的FACEBOOK庫存錶待售
之後又ADD埋我做FB朋友
之前亦有在FB交流訊息,問過我一些手錶問題
佢話好喜歡我的搵錢金句
 
我認為BLOG加FB使這位朋友建立起對我的信任
網上或實體買賣交易,最重要既係信心,之後才看宣傳
我現在FB朋友共425個;FACEBOOK庫存錶待售 會員112個; FACEBOOK 二手錶入門CLUB 會員179個!
3者相加共716個,當中有部分重複,實際數字不知道,斷估有550--600左右
即是話我每有新錶發報就能輕易快速接觸600人,將資訊傳開去
這數量尚未計及BLOG的讀者們
所以我會繼續堅持寫BLOG及FB更新
中期6--12個月目標是3者相加共3000個人!
莫要小看點滴積累!我相信先量聚而後質變的物理定律
先是數量上的1+1+1慢慢加上去,到臨界點時數字就會如爆炸般瞬間增加
再經過淘汰,留下來的都是對二手錶有興趣及信任我的朋友,如是般MARKETING就更容易更兼有效率
 
以上全都是eMarketing大家都知道的方法,但要堅持實踐方能成功
TALK IS EASY! 堅持才是困難!
又要重複金句:
為搵錢而搵錢係搵唔到錢既!將一件事情做好,錢就會搵你,市場會付你溢價!
 
第二只是CASIO GA-120B G-SHOCK手錶,是全新的
因為一位朋友找我代買此錶,開始在網上尋找,結果俾我認識一位年輕人
佢大手從日本批入CASIO及SEIKO錶,所以價錢好平
我同佢交易時問過佢做唔做批發,佢話做
我心生一念,不如開多個營業部門,專做全新CASIO G-SHOCK,於是一次過買左10隻
將相片放上FB後,有個大學朋友見到,二話不說預留一隻
就係0甘,1小時記錄又被打破,新記錄是35分鐘!!!
這朋友相識多年,絕不存在信不信任問題,況且只是幾百塊錢的CASIO錶
更容易成交!!
如果各位有興趣這款CASIO錶

可到FACEBOOK庫存錶待售 成為會員再看手錶及價錢!
價格絕對吸引!
 
又係金句作結:
保有不停躍動的心及不斷思考的腦袋,很多新點子是會自動跑出來!很多困難都能克服!
最最後,又再一次介紹個人原創故事------人類死亡的3大原因s:
人類死亡的3大原因:

有一日,一個人死了,他見到神,此人心有不忿,問神:點
解我會死亡?

神:人類死亡不外3個原因s.

人:甚麼?

神:第一,肺部停止呼吸!

人心想.......廢話!

神:我知你心中想梗MUG野!第二:心臟停止跳動!

人心想.......又是廢話!

神舉起第3隻手指說:第三,腦袋停止思考!

人按奈不住回說:不是腦幹死亡嗎?我經常唔思考,0甘我
咪死了好多次!點解今次才見到你?

神就不客氣說:只有第一種死亡既人才是壽元已盡!

人就試一試呼吸,他發現他可以呼吸,得意洋洋指責神說:
我還有呼吸,即是未死啦!

神:讓我查一查生死薄!

過了片刻,神說:

"呀!搞錯了,你做人無HEART!又不用腦袋思考!在
人間應過得比死更難受.........

唔.....你應該仲有好幾拾年在人間受苦受難!!回去
罷!!"


(以上原創故事載於2012年3月25日BLOG文

錶友們,用心生活,用腦思考,好好的為個人的時間作舖排,
加添動力及意思予個人計時器!

不要放棄自己!!

FACEBOOK庫存錶待售 專頁
 
我的二手錶入門CLUB錶BLOG
我在YAHOO香港出售中二手錶,有興趣可看看!
我的網球BLOG
我的銀泉路BLOG
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601