網上電貿好容易----今天2013年2月20日三喜一齊出門


網上電貿好容易----今天2013年2月20日三喜一齊出門
如果覺得好,請按FACEBOOK "LIKE" 或"讚好"
Rolex 14000 Air King Omega Constellation TUDOR 大裝番寫黑面自動日曆
(誠邀blog友訂閱入我的FACEBOOK個人專頁,得到更多二手錶資訊)
(誠邀blog友加入我的FACEBOOK庫存錶待售)
我的INSTAGRAM錶相


"DT 中古手錶入門圖鑑"
我編寫的關於中古手錶電子書請按上圖了解更多資料
一click下載PDF版本序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG

ebook簡易快速學習玩賞vintage 舊裝ROLEX / OMEGA / TUDOR 手錶
免費試閱版本供下載:
一click下載序言/目錄/第一章試閱: https://bit.ly/395iszG
PDF版本50章1774頁近2000張高清圖片,傾力創作!
講解如何鑑賞高質素態勇佳品!
關於全書內容/網上詳情: https://bit.ly/3acZUO5


 
個人習慣是喜歡將交收時間定在星期一或星期三晚上,因為方便我出外打網球後順道搞埋
地點是尖沙咀,方便我交收後搭百幾萬公車由專用司機直接送回府,就算買家出脫我都無哂時間及付出不必要勞力
 
今天安排好3個交易幾乎同一時間地點進行!! 是蛇年新春三喜(其實是2.5喜)
 
第一喜:
Rolex 14000 Air King
買家是我的blog友,同佢交易過兩次,這回是第三只,很感謝他的支持!!
 
第二喜:
TUDOR 大裝番寫黑面自動日曆
此錶於前日收下,即放上FB專頁 https://www.facebook.com/groups/189967644416307/
幾乎即時獲得認購!買家過年前網上找到我,他本想出讓二手錶俾我,一輪WAHTSAPP後暫未成交
反而他看到我的黑面大裝TUDOR就要下了
 
第三喜(其實是半喜):
Omega Constellation
說是半喜,講過一段故事
話說早前代一名FB間接朋友出售一只TUDOR 75000

賣之前已一再問清楚兩大要點:
1) 每天是否+/-30秒之內
2) 儲能是否有30小時
得到的回應是肯定,是故我方才答允幫手
誰知買家只用了兩三天就話儲能只有10多小時,一輪溝通後確定是手錶問題,我當然應允搞好兼不收分文啦
我通知原錶主,話需要維修,要付維收費
我沒有直接說出要他負全部費用,因我認為是理所當然;同時亦想測試下他的反應!
得到的回應是他願出50%,另一半由買家付出
我根本無同買家提出此要求,個人絕不認為買家要負責,我只想買家開心滿意
既然你不負全責,我唯有硬食另一半,亦不計較同原錶主爭取要佢負全責,只一心希望快速滿足買家
結果,我叫買家自行去我的專用錶匠先達蔣師父搞掂,不收分毫
全部費用是$650-,我付一半$325-,扣除呢個部分,我賺既錢真係最低時薪工資28蚊都無
買家開開心心攞隻錶過年,本想事件已完美解決
不料新春期間又出事,儲能問題仍未解決,可能仍有隱性問題未弄妥善
我同買家講幾個解決方案包括100%回水
佢提議換隻OMEGA CONSTELLATION,大家議好後就成交
為確保不會再麻煩買家,我提出先由我自用隻錶5日作測試
結果:
1) 5日配戴後慢1分鐘左右,即每日約10-15秒,OK!合我的+/-30秒保證
2) 儲能約24-26小時,輕微低於30小時標準
我同買家講出結果,佢都接受儲能事項,就此成交
 
我收取買家換錶溢價,隻錶就歸我所有!到此我都全沒通知原錶主
原因:他的第一反應已令我失望,根本唔想再同佢深究交流
其實此錶之前亦有質疑是流野,是我經多方面查證先確認是堅......此事不提了
 
隻錶我收番黎,如果蔣師父整唔好都幾難再善價而沽,就算整得好亦可能要花多幾百.......成本加重
我唔會怪師父做唔好要佢負責!治病既野邊有保證,他已全力幫我,中間又無出錯,絕不是醫療失誤
最壞打算將隻錶當零件賣,不會TOTAL LOSS的!
此所以說第三喜是半喜!
 
二手錶買賣從來只是我的興趣,犯不著因此而生氣!
反而從中我得到啟示----研究成立保養部門
凡買我的二手錶的買家可得3個月保証特定快慢及儲能標準!
這個只是初步構思(未必實行),主因都係先為買家著想,出發點不是要增加買賣,絕對有需要分清楚先後!!
 
又係搵錢金句出籠勒:
為搵錢而搵錢係搵唔到錢既!做好一樣事情,錢就會搵你,市場會付你溢價!!!
 
新春依始,為新春2.5喜CHEER!!!
祝各BLOD友錶友多喜臨門!
 
PS:交易可能不能完成,一切見錢及確認無誤方可作實!!
*************************************************************************
FACEBOOK庫存錶待售 專頁
我的INSTAGRAM錶相

.

留言

這個網誌中的熱門文章

6694絕對是玩古錶的入門之選,亦都可以是終極之選!

如何選擇二手錶入門講座: 發掘可增值的二手錶----花痕多的Rolex Daytona 116520 (續篇)

以特價從ebay買到一隻勁正Rolex 1601